Dag 9 Charleston, SC

Efter en god nats søvn, og morgenmad på 14. sal med panoramaudsigt, var det tid til en sejltur til Fort Sumter, vi fik en time på fortet, der i sin tid blev brugt til at forsvare Chareston mod ondsindede skibe. Derefter gik turen til Magnolia Plantation & Gardens, hvor vi først tog en tur med toget rundt. Der fik vi set alligatorer, skildpadder, fugle, edderkopper og en hel masse træer. Turen varede ca 1 time. Efter det var det så tid til at gå rundt på egen hånd i haven.

Vi tog hjem på hotellet for at køle lidt ned, inden turen atter gik til byen, hvor vi startede med at se byens store marked. De fyldte 5-6 haller, hvor man ku købe alt fra kager, til statuer og flettede græskurve, vi gik så atter engng ned til Waterfront Park, og slappede af og kiggede på egern og folk der badede i det store springvand, inden vi skulle have aftensmad.

Efter aftensmad, blev det til til endnu en Ben & Jerry’s Shake, hvorefter vi kørte tilbage til hotellet og slappede af ved poolen og kiggede på lyn i det fjerne.