Dag 13 Orlando, FL

Dagens udflugtsmål i dag var SeaWorld, inden vi begav os afsted skulle vi have morgenmad, vi valgte Dunkin’ Donuts, hvor det da osse blev til en lille ‘dessert’ Mette tik en Oreo Donut og Bo fik en Strawberry Donut. Mums de var gode…

Efter en lille køretur ankom vi til SeaWorld, hold da op en masse mennesker. Vi valgte at tilkøbe deres Quick Passes, så vi slap for at stå i kø til forlystelserne og deres shows.

Da i var kommet ind i parken, mødtes vi af et fantastisk syn, kæmpestor park, med delfiner, søløver, hvaler, rokker og mange andre fiskedyr, det første vi så var en ‘delfinbørnehave’ hvor mor delfin kunne svømme lystigt rundt med hendes under.

Dernæst tog vi op i Sky Tower noget der minder om LegoTop i Legoland, og fik en fornem udsigt over hele parken. Vi fik også prøvet en helikopter simulator, aet rokker og en msse mere.

Vi så delfiner der blev fodret, hvalshow og delfinshow. Hvalshowet der hed One Ocean, var en fantastisk opvisning med spækhuggere og mennesker, og en masse musik. Vi sad i VIP-afdelingen pga. vores Quick Passes :-D

Senere gik vi til et delfinshow, det hed Blue Horizons, et fantastisk show med delfiner og mennesker i en akrobatisk opvisning.

Der blev også tid til at se et teaterstykke A’Lure, The Call of the Ocean.

Efter en spændende og begivenhedsrigs dag, vente vi næsen hjemad mod hotellet. Det blev dog lige til et stop i Walmart, da der skulle provianteres drikkevarer og lignende. Kæmpestort, der kan Bilka godt pakke sammen :-D

Tid til aftensmad, en gåtur i byen og så bare på værelset og slappe af…